Dişler kaybedildiğinde, çene kemiğinde küçülme meydana gelir ve yüzün daha yaşlı görünmesine neden olur. Diş implantları bu süreci yavaşlatabilir veya durdurabilir. Diş implantları kendi doğal dişleriniz gibi görünür ve hissedilir.

İmplantlar kısmi protezlerin ağrı ve rahatsızlığını ortadan kaldırır. Protezler çene kemiği ve diş etlerinin üstüne oturduğundan, çene kemiğinin sürekli küçülmesi protezin uyumunu değiştirerek protezlerin kaymasına veya sallanmasına neden olur. Açıkta kalan sinirler ve diş eti dokusunun tahrişi rahatsızlığa katkıda bulunabilir. İmplant dişler, çene kemiğinize sağlam bir şekilde sabitlendiği için doğal dişler gibidir.

Diş eti tahrişi ve geleneksel tam veya kısmi protezlerle ilişkili açıkta kalan sinirlerin ağrıları ortadan kaldırılır.

Uygun olmayan protezlerle dişler kayar. Dişleri yerinde tutmak için yüz kasları gerilir. Bu genellikle mırıldanma, konuşma bozukluğu veya tıklama sesleriyle sonuçlanır. İmplant dişler, rahat ve doğal bir tonda güvenle konuşmanıza olanak tanır.

Diş implantları özgüveninizi artırabilir. Kendiniz hakkında daha iyi hissedebilirsiniz. Çoğu insanın sahip olduğu neredeyse tüm yetenekleri doğal dişlerle yeniden kazanabilir, size yenilenmiş bir güven verebilir ve hayattan zevk almanıza, herkesin yaptığını yapmanıza imkan tanır.

İzmir Diş İmplantları ve Faydaları Nelerdir?

Mükemmel bir takma dişe sahip ortalama bir protez hastası, doğal dişlere sahip bir kişiye kıyasla % 15–20 verimlilikle yemek yer. Çene kemiği küçüldükçe, çiğneme etkinliğiniz daha da azalır ve belirli yiyecekleri yemeyi zorlaştırır.

Tam bir üst protez, ağzın damağını kaplar ve yemeklerin tadına bakma yeteneğini azaltır. Diş implantları ile damak üst protezinizden çıkarılabilir, böylece yemeğinizin tadına bakabilir ve tadını çıkarabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir: İzmir Diş İmplantı

Dental implantlar, çıkarılabilir kısmi ve tam protezlerin sayısız utanç verici rahatsızlığını ortadan kaldırabilir. Gün boyu tekrar uygulanması gereken aşırı duygusal protez yapıştırıcılarının kullanımını ortadan kaldıracaksınız. Artık güldüğünüzde ya da gülümsediğinizde ağzınızı kapatmanız gerekmeyecek, çünkü dişlerinizin fırlayacağı ya da düşeceği korkusuyla.

Dental implantlar genellikle bir veya daha fazla komşu dişin değiştirilmesi için bir köprüden daha uygundur. Geleneksel köprüleme ile, eksik dişleri çevreleyen dişler taşlanmalıdır. Diş implantları genellikle bu dişleri değiştirme ihtiyacını ortadan kaldırarak konservatif, ancak estetik bir restorasyon sağlar.

İmplant uygulamaları sırasında antibiyotik kullanımı önemlidir. Antibiyotiğin kullanılmasının nedeni olası enfeksiyonun önüne geçmektir.Ancak aşırı derece de antibiyotik kullanılmasının ortaya çıkaracağı birtakım sorunlar olacaktır. Bu sorunlar şu şekildedir:

İzmir Diş İmplantları ve Faydaları Nelerdir?

Antibiyotiklerin Aşırı Kullanılması

• Hastalar doktorlarına antibiyotik reçetesi almaları için baskı yapıyor
  • Çevrimiçi antibiyotikleri kendi kendilerine teşhis eden ve satın alan hastalar
  • Önceki bir hastalıktan kalan antibiyotik alan hastalar
  • Doktorlar, diş hekimleri ve hastaların tümü, ilaçların doğru şekilde kullanılmasını sağlamaya yardımcı olmalıdır.

Antibiyotik kullanımını kontrol etmek için ipuçları

• Hafif hastalıkların seyrini sürdürmesine izin verin.
  • Diş hekiminize antibiyotik reçetesi yazması için baskı yapmaktan kaçının.
  • Tüm antibiyotikleri belirtildiği gibi alın.
  • Antibiyotikleri reçete edilenden daha uzun süre kullanmayın.
  • Asla artık antibiyotik kullanmayın.
  • Başkası için reçete edilen antibiyotikleri almayın.
  • Ciddi diş problemlerinden kaçınmak için iyi ağız hijyeni uygulayın.

Diş implantlarınız ve tedavisi sırasında kullanmanız gereken ilaçlarınızla ilgili olarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.